قطعه کنترل از مهم ترین اجزاء بوستر پمپ است. بیایید با هم وظایف این قطعه را مرور کنیم:

جهت خاموش و روشن شدن الکتروموتور ها، وقفه هایی تنظیم می کند که اگر زمانی کاهش فشار شدید در مخزن و مصرف زیاد آب، باعث روشن شدن تمام الکتروموتور ها شد، تمام آنها در یک لحظه روشن نشوند.

برنامه روشن شدن الکتروموتور را به نوبت تنظیم می کند.

در صورت افزایش فشار آب، خاموش شدن نوبتی الکتروموتور را تنظیم می کند.

در صورت نیاز به فعالیت یک الکتروموتور و پمپ جهت تامین فشار، بخش کنترل از فعالیت تنها یک الکتروموتور جلوگیری کرده و چرخه فعالیت را بینن الکتروموتور ها به صورت نوبتی تقسیم می کند.

یه قطعه به نام پنانسیومتر در قسمت کنترل و فرمان تابلوی برق تعبیه شده است که بر اساس فشار بوستر پمپ تنظیم شده است. در صورتی که فشار کمتر از میزان تنظیم شده باشد، فرکانس اینورتر را افزایش می دهد.

بوستر پمپ ها با دو مدار قدرت تعبیه شده اند که یکی با برق شهری است و یکی با خروجی اینورتر. قطعه کنترل بر اساس تعویض کار نوبتی الکتروپمپ ها، قادر به تغییر مدار برق شهری و مدار برق اینورتر به هر کدام از الکتروموتور ها می باشد.

ما تولیدکننده بوستر پمپ آبرسانی و تابلو برق بوستر پمپ آبرسانی  و همچنین آتشنشانی هستیم جهت خرید تابلو برق بوستر پمپ آبرسانی ، سرویس بوستر پمپ آبرسانی، تعمیر تابلو برق بوستر پمپ آتشنشانی ، و استعلام قیمت تابلو برق بوستر پمپ آبرسانی با ماتماس بگیرید .