در موتور برق های معمولی نمی توان دور موتور را برای تولید قدرت بیشتر موتور بالا برد چون فرکانس تولیدی بالا می رود

و برای دستگاهای که با آن روشن میکنید مناسب نخواهد بود. ولی در موتور برق های اینورتری چون فرکانس ارتباط مستقیم با دور موتور ندارد و مقدار فرکانس و ولتاژ توسط سیستم دیجیتال در قسمت انتهایی که همان اینورتر می باشد تنظیم و تولید میشود، میتوان دور موتور را برای تولید قدرت بیشتر موتور بالا برد بدون اینکه فرکانس یا ولتاژ خروجی تغییر کند. البته در نظر داشته باشید که در موتور برق های معمولی از دور ۳۰۰۰ در دقیقه استفاده می شود. در صورتی که این موتور ها قابلیت تولید قدرت بیشتر در دور های بالاتر تا ۴۲۰۰ دور را دارند. و در آخر قدرت استارت اولیه دیگر تفاوت موتور برق معمولی و اینورتری می باشد.

خرید موتور برق کار آسانی نیست، چرا؟ چون قیمت موتور برق با برند های مختلف وجود، قیمت نیز متفاوت می باشد. هر برند مشخصات و کیفیت و خواص خود را دارند. شما باید نیاز خود را در نظر گرفته اقدام به خرید کنید. نیاز  واقعی شما باید توسط کارشناس بررسی تا اشتباهی صورت نگیرد. برای خرید موتور برق برند و کیفیت بررسی شود تا مشکلی در حین استفاده پیش نیاید. ما در تاسیسات 365 بصورت تخصصی در مرکز فروش موتور برق  آماده راهنمایی شما هستیم با ما تماس بگیرید.

ما علاوه واردات موتور برق و فروش عمده موتور برق و فروش دیزل ژنراتور  و خرده  فروش موتور برق ، امکان تعمیر موتور برق در انواع مختلف و برند های متعدد را داریم و یکی از حرفه ای ترین تیم تعمیرکار موتور برق را داریم ، بازار موتور برق سعدی و بازار موتور برق شادآباد و چراغ برق  سه بازار موتور برق در تهران هستند که ما در آنها فعال هستیم 

علاوه بر بازار موتور برق در بازار پمپ آب تهران نیز فعال هستیم