استخرهای شنا اغلب یک سرمایه گذاری عمده هستند. نگهداری صحیح از استخر بسیار مهم است تا بتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید.

ما در تاسیسات 365 تیم کاملی از تخصص های مورد نیاز تجهبز استخر و اجرای سیستم های استخر را داریم و واردکننده تجهیرات استخر در تهران هستیم و در بسیاری شهر ها نماینده فعال داریم

بدون نگهداری منظم و مناسب، استخر شما بعد از مدت زمان کوتاهی به مکانی پر از آلودگی و رشد جلبک تبدیل خواهد شد. نگهداری استخر به اشکال مختلف انجام می شود. ممکن است در نظر داشته باشید که یک چک لیست ماهانه یا هفتگی تهیه کنید تا وظایف خود را فراموش نکنید. شما باید به طور منظم لوازم استخر خود را بازرسی، تمیز و تعمیر کنید.

شما میتونید کلیه تجهیزات استخر را از ما یکجا با تخفیفی ویژه خرید نمایید و اجرا و تجهیز استخر را از تیم حرفه ایی ما بخواهید به جرات میتوانیم ادعا کنیم ما بورس لوازم استخر در تهران هستیم و دارای نمایندگی در بازار لوازم استخر سعدی و بازار لوازم استخر طالقانی هستیم 

فروشگاه تخصصی و اینترنتی تجهیزات استخر ، مرکز فروش لوازم و تجهیزات استخر در تهران، طالقانی ، مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق در دو دهه گذشته و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استانداردهای کیفی با شتابی بیشتر از گذشته، جایگاه خود را در زمینه واردات و فروش تجهیزات استخر و سونا و جکوزی در کشور ارتقا دهد. در همین راستا با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش متناسب با نیاز مشتری اقدام به معرفی و ارائه محصولات ممتاز و با کیفیت به مشتریان گرامی نموده است.

ما در بازار لوازم استخر تهران فعال هستیم و آماده فروش عمده لوازم استخر و پخش تجهیزات استخر هستیم  

هر یک از این نکات مهم هستند تا استخر شما در حین استفاده به خوبی کار کند. نادیده گرفتن منظم این کارها می تواند منجر به ایجاد یک استخر کثیف شود که برای استفاده ایمن نیست. با تمیز نگه داشتن و نگهداری از سرمایه گذاری خود از آن محافظت کنید. تحقیق و خرید تجهیزات استخر یک قدم مهم قبل از نصب استخر است. ما یک خط کامل از تجهیزات استخر را برای شروع به شما ارائه می دهیم.