مونتاژ تابلو برق تأثیر مستقیمی بر روی عملکرد آن دارد. از این رو یک آموزش اصولی و صحیح از مونتاژ تابلو برق برای شما آماده کرده ایم.شما در مرحله اول بایستی برآورد تقریبی از مصرف کننده ها به دست آورید. این کار را می توانید از روی تجربه شخصی یا پرسش از افراد صاحب دانش در این زمینه انجام دهید. سپس لازم است تا لوازم مورد نیاز برای مونتاژ تابلو برق را خریداری کنید. پس از تهیه لوازم، یک باکس مناسب از نظر جنس و ابعادی که در نظر دارید تهیه کنید.

 ساخت تابلو برق های صنعتی از جمله ساخت تابلو برق پمپ آبرسانی ، ساخت تابلو برق دیزل ژنراتور ، ساخت تابلو برق بوستر پمپ تخصص ماست 

 

پس از تهیه باکس و لوازم مورد نیاز برای مونتاژ، قطعات را به صورت منظم و در ردیف های عمودی افقی بر روی تابلو برق بچینید و آن ها را روی تابلو ثابت کنید.

 تعمیر تابلو برق های صنعتی از جمله تعمیر تابلو برق پمپ آبرسانی ، تعمیر تابلو برق دیزل ژنراتور ، تعمیر تابلو برق بوستر پمپ تخصص ماست 

 

پس از انجام چیدمان قطعات، نوبت به سیم کشی تجهیزات می رسد. پس از انجام سیم کشی های لازم بین قطعات، مونتاژ نهایی شما انجام می شود.

حال کافی است تا تابلو برق را یکبار از نظر عملکرد کنترل کنید و اگر مشکل خاصی در آن وجود نداشت، مونتاژ تابلو برق شما به درستی انجام شده است.

به طور کلی مونتاژ تابلو برق کار سخت و پیچیده ای نیست و با داشتن کمی دانش و تخصص می توان به راحتی از پس این کار بر آمد. ما برای آسان تر شدن کار شما و افزایش کیفیت مونتاژ تابلو برق، نکاتی را که بهتر است رعایت کنید گرد هم آورده ایم. مطالعه این مطالب خالی از لطف نخواهد بود.

  • حتما چینش قطعات به صورت منظم باشد. در سیم کشی نیز تلاش کنید تا که این نظم حفظ شود.
  • در انتخاب رنگ تابلو و ابعاد و اندازه مناسب حساسیت به خرج دهید.
  • امکان باز شدن درب محفظه تا زاویه ی ۹۰ درجه را در نظر بگیرید.
  • قبل از شروع به مونتاژ تابلو برق، یک نقشه یا Document از چیدمان قطعات تهیه کنید. این کار علاوه بر ایجاد سهولت در کار مونتاژ، در مراحل عیب یابی و نظارت هم برای شما مفید خواهد بود.
  • قطعات را در فاصله های مناسب از یکدیگر قرار دهید.
  • برای مقابله با افزایش دمای تابلو از فن و خنک کننده استفاده کنید. اگر تعداد قطعات مونتاژ شده بر روی تابلو برق زیاد باشد، استفاده از فن خنک کننده یک امر ضروری است.