نگهداری از استخر و تجهیزات استخر در طول فصل تابستان برای استفاده از آن در تمام تابستان ضروری است. این نکات را برای حفظ شکل آن رعایت کنید.

پوشش استخر خود را خشک نگه دارید

اطمینان حاصل کنید که تمام تجهیزات مورد نیاز استخر را دارید

حتما زباله ها را از استخر خارج کنید.

آب استخر خود را اغلب آزمایش کنید

پمپ استخر باید بیشتر کند.

می توانید از افراد متخصص در زمینه نصب تجهیزات استخر استفاده کنید.

 شما میتونید کلیه تجهیزات استخر را از ما یکجا با تخفیفی ویژه خرید نمایید و اجرا و تجهیز استخر را از تیم حرفه ایی ما بخواهید به جرات میتوانیم ادعا کنیم ما بورس لوازم استخر در تهران هستیم و دارای نمایندگی در بورس لوازم استخر سعدی و بورس لوازم استخر طالقانی هستیم  

مانند همه دارندگان استخر، شما می خواهید شرایط نگهداری از استخر را مطلوب کنید و در آب تمیز شنا کنید. در بیشتر موارد، افراد از کلر برای ضدعفونی کردن استخرهای خود استفاده می کنند. کلر به مبارزه با هر گونه باکتری که ممکن است در استخر وجود داشته باشد کمک می کند. با این حال، انواع مختلفی از کلر موجود است:

 

قرص های کلر: قرص های کلر با هدف حفظ مقدار کلر ثابت و تضمین سطوح مناسب کلر استفاده می شوند. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که قرص ها را در اسکیمر خود یا در دستگاه کلرزن استخر قرار دهید، که به پخش کلر در کل استخر کمک می کند.

پودر کلر: هدف گرانول‌های کلر، دادن شوک کلر به استخرها است. این مورد هنگام راه اندازی استخر یا جلوگیری از سبز شدن آب استخر مورد نیاز است. اگر اسکیمر ندارید، می توانید گرانول های کلر را نیز اضافه کنید تا مقدار کلر ثابت بماند.

کلر مایع: از این کلر برای انجام عملیات شوک کلر نیز استفاده می شود. علاوه بر این، برای استخرهای شنا با سیستم دوز خودکار نیز استفاده می شود.

گرانول HTH: این نوع خاصی از گرانول کلر است. این تنها نوع کلر است که با یونیزرها سازگار است. اگر سیستم استخر شما دارای یونیزر باشد، باید این نوع کلر را خریداری کنید.

 

تاسیسات 365 مرکز فروش لوازم استخر در تهران و تجهیزات استخر در طالقانی  و سعدی ، مفتخر است با بهره گیری از تجربیات ارزشمند و موفق در دو دهه گذشته و با دراختیار داشتن پرسنل با تجربه و مجرب و با رعایت استانداردهای کیفی با شتابی بیشتر از گذشته، جایگاه خود را در زمینه واردات و فروش تجهیزات استخر و سونا و جکوزی در کشور ارتقا دهد. در همین راستا با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش متناسب با نیاز مشتری اقدام به معرفی و ارائه محصولات ممتاز و با کیفیت به مشتریان گرامی نموده است.

 

هر یک از این نکات مهم هستند تا استخر شما در حین استفاده به خوبی کار کند. نادیده گرفتن منظم این کارها می تواند منجر به ایجاد یک استخر کثیف شود که برای استفاده ایمن نیست. با تمیز نگه داشتن و نگهداری از سرمایه گذاری خود از آن محافظت کنید. تحقیق و خرید تجهیزات استخر یک قدم مهم قبل از نصب استخر است. ما یک خط کامل از تجهیزات استخر را برای شروع به شما ارائه می دهیم.

هنگامی که برای نگهداری استخر مدنظرتان به سراغ شرکت های نگهداری استخر و جکوزی می روید، مطمئن شوید این مرحله از پروژه نیز توسط شرکت تجهیزات استخر و سونا انجام  میگیرد. ضمن اینکه شرح وظایف شرکت تجهیزات استخر و سونا و حوزه فعالیتشان کاملا در صفحات سایتشان موجود می باشد. پس در این زمینه تحقیق کنید تا با پیمانکار و شرکت تجهیزات استخر و سونا با سابقه و متخصص وارد همکاری شوید.

جهت هرگونه مشاوره با ما تماس بگیرید