در ادامه چند نکته مهم در کوپله کردن دیزل ژنراتور را بررسی مینماییم

حتما بررسی کنید که چرخش خروجی موتور با جهت ورودی ژنراتور مطابقت داشته باشد.

هنگامی که آنها را سوار می کنید، آنها را به طور محکم روی یک قاب نصب کنید و سپس از پایه های جداکننده روی آن قاب به یک قاب نصب روی زمین استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که میل لنگ و میل ورودی در تراز "کامل"، هم از نظر طولی و هم از جهت جانبی هستند.

از کوپلر محور محرک استفاده کنید که بارهای شوک و ناهماهنگی جزئی را کاهش می دهد.

اگر مجبورید آنها را در کنار هم سوار کنید، به جای زنجیر از تسمه‌های V استفاده کنید، زیرا تسمه‌های V بسیار نرم تر هستند، نگهداری نسبتاً پایین‌تری دارند و در عملکرد بسیار کم‌صدا هستند.

در صورت استفاده از قرقره، نسبت بین قرقره محرک (موتور) و قرقره رانده (ژنراتور) را بهینه کنید. این بدان معناست که موتورهایی که با مصرف سوخت خوب/قدرت اسب بخار/گشتاور در RPM کار می کنند را پیدا کنید و آن RPM را با مقدار RPM مورد نیاز ژنراتور برای تولید خروجی نامی مطابقت دهید.

به نظر می رسد، در برنامه خود، شما مستقیماً موتور را به ژنراتور متصل خواهید کرد. کارکردن موتور در 1800 دور در دقیقه نباید بزرگ باشد، اما باید اطمینان حاصل کنید که ژنراتور به خوبی بارگذاری شده است تا موتور در سوراخ ها لعاب نکند.

موارد جزئی مانند سیستم اگزوز مناسب که اگزوز را به خوبی از ورودی تخلیه می کند مهم است

اطمینان از اینکه ورودی دارای یک فیلتراسیون مناسب است نیز حیاتی است.

در اتصالات کوتاهی نکنید! چند هزار تومان اضافی که اکنون خرج می شود، ممکن است چندین نفر را بعداً نجات می دهد.

 

و اما برای خدمات زیر حتما با ما تماس بگیرید 

 

برای هرگونه عیب یابی دیزل ژنراتور در کوپله کردن دیزل ژنراتور و هرگونه تعمیرات دیزل ژنراتور کوپله کردن دیزل ژنراتور  و همپنین چک دوره دیزل و  سرویس کار دیزل ژنراتور با ما در تماس باشید 

تعمیرات تخصصی برقی و مکانیکی انواع مدلهای دیزل ژنراتور ولوو، کاترپیلار، کمنز،لوول، میتسوبیشی، ام تی یو، زیمنس mwm ولوو پرکینز  و...

  • تامین قطعات برقی و مکانیکی دیزل ژنراتورها با خدمات پس از فروش 
  • برق صنعتی-اتوماسیون برق-تابلو برق سنکرون 
  • برگزاری کلاسهای  آموزش های تخصصی دیزل ژنراتور